Vanaf 2009 heb ik diverse opdrachten uitgevoerd naar volle tevredenheid van de opdrachtgevers. Hieronder staat samengevat een omschrijving van de opdracht inclusief de aandachtsgebieden. Ook heb ik referenties toegevoegd. U kunt dus navraag doen bij de betreffende opdrachtgevers.

februari 2016 – april 2017
Interim Teammanager
Verbetervoorstellen & Implementatie
- Aansturen 11 medewerkers proces (HBO)
 - Doorvoeren continue verbeteren (LEAN)
 - Doorvoeren projectmatig werken (Prince2)
 - Coachen en ontwikkelen medewerkers op rolvolwassenheid
 - Afdeling naar een hoger niveau brengen (sparringpartner afdelingsmanager)
 
Referenties
Michiel Borgers, afdelingsmanager Registratie & Beschikken
Dennis Nijzingh, unitmanager Backoffice

juli 2012 – juni 2015
Interim Manager Financiële Administratie
- Aansturen Debiteurenbeheer, debiteurenadministratie en betalingsverkeer (43 medewerkers)
 - Inzichtelijk maken diverse saldi en aantallen, opstellen rapportage- en communicatiemodel
 - Organisatie meer financieel bewust maken
 - Optimaliseren (systeem) processen en ontwikkelen rapportages
 - Vergroten betrokkenheid medewerkers
 - Ontwikkelen, coachen en trainen van medewerkers
 - Begeleiden SEPA implementatie
 - Begeleiden aanbesteding nieuwe Bankpartner
 - Schrijven van creditmanagement beleidsdocumenten en jaarplan
 
Referenties
Rémi Langenberg, Senior Adviseur/Accountmanager
Marian Grobbink, Lid Raad van Bestuur

juni 2015 – februari 2017
Projectleider
Betaalorganisatie & Klantprocessen
- Klantprocessen overhalen van Zorginstituut Nederland inclusief bemensing
 - Zorgen voor een rimpelloze overgang
 - Betaalorganisatie CAK inrichten op Zorginstituut Nederland
 - Inbreng kennis en expertise in aanbesteding nieuwe Bankpartner CAK
 - Inbreng kennis en expertise in programma Overheveling Burgerregelingen
 
Referenties
Camille Versteeg, projectleider OBR
Frans van den Broek, programmamanager OBR

mei 2009 – maart 2012
Manager Debiteuren
- Aansturen 5 teammanagers en 80 medewerkers op de locatie Enschede en Groningen
 - Optimaliseren en herstructureren afdeling Debiteuren
 - Processen optimaliseren en invoeren planning & forecasting
 - Inzichtelijk maken diverse saldi en aantallen, opstellen rapportage- en communicatiemodel
 - Organisatie meer financieel bewust maken
 - Afspraken maken met externe partijen (deurwaarders en incassobureaus)
 - Ontwikkelen medewerkers en teammanagers in vakgebied
 - Uitrollen van het Lean programma
 - Deelnemer landelijke werkgroep Debiteuren Zorgverzekeraars Nederland
 
Referenties
Wendy Wouters, directeur Klantservice
Wouter Anschutz, projectmanager optimalisatie OHI