Ervaringen

Vanaf 2009 heb ik diverse opdrachten uitgevoerd naar volle tevredenheid van de opdrachtgevers. Hieronder staat samengevat een omschrijving van de opdracht inclusief de aandachtsgebieden. Ook heb ik referenties toegevoegd. U kunt dus navraag doen bij de betreffende opdrachtgevers.

februari 2016 – april 2017

Interim Teammanager
Verbetervoorstellen & Implementatie

  • Aansturen 11 medewerkers proces (HBO)
  • Doorvoeren continue verbeteren (LEAN)
  • Doorvoeren projectmatig werken (Prince2)
  • Coachen en ontwikkelen medewerkers op rolvolwassenheid
  • Afdeling naar een hoger niveau brengen (sparringpartner afdelingsmanager)

 

Referenties

Michiel Borgers, afdelingsmanager Registratie & Beschikken

Dennis Nijzingh, unitmanager Backoffice


 

juli 2012 – juni 2015

Interim Manager Financiële Administratie

  • Aansturen Debiteurenbeheer, debiteurenadministratie en betalingsverkeer (43 medewerkers)
  • Inzichtelijk maken diverse saldi en aantallen, opstellen rapportage- en communicatiemodel
  • Organisatie meer financieel bewust maken
  • Optimaliseren (systeem) processen en ontwikkelen rapportages
  • Vergroten betrokkenheid medewerkers
  • Ontwikkelen, coachen en trainen van medewerkers
  • Begeleiden SEPA implementatie
  • Begeleiden aanbesteding nieuwe Bankpartner
  • Schrijven van creditmanagement beleidsdocumenten en jaarplan

 

Referenties

Rémi Langenberg, Senior Adviseur/Accountmanager

Marian Grobbink, Lid Raad van Bestuur


 

juni 2015 – februari 2017

Projectleider
Betaalorganisatie & Klantprocessen

  • Klantprocessen overhalen van Zorginstituut Nederland inclusief bemensing
  • Zorgen voor een rimpelloze overgang
  • Betaalorganisatie CAK inrichten op Zorginstituut Nederland
  • Inbreng kennis en expertise in aanbesteding nieuwe Bankpartner CAK
  • Inbreng kennis en expertise in programma Overheveling Burgerregelingen

 

Referenties

Camille Versteeg, projectleider OBR

Frans van den Broek, programmamanager OBR


 

mei 2009 – maart 2012

Manager Debiteuren

  • Aansturen 5 teammanagers en 80 medewerkers op de locatie Enschede en Groningen
  • Optimaliseren en herstructureren afdeling Debiteuren
  • Processen optimaliseren en invoeren planning & forecasting
  • Inzichtelijk maken diverse saldi en aantallen, opstellen rapportage- en communicatiemodel
  • Organisatie meer financieel bewust maken
  • Afspraken maken met externe partijen (deurwaarders en incassobureaus)
  • Ontwikkelen medewerkers en teammanagers in vakgebied
  • Uitrollen van het Lean programma
  • Deelnemer landelijke werkgroep Debiteuren Zorgverzekeraars Nederland

 

Referenties

Wendy Wouters, directeur Klantservice

Wouter Anschutz, projectmanager optimalisatie OHI